Ter afsluiting van de vakantie zijn we nog een paar dagen in wereldstad Parijs. In een wereldstad zijn wereldwinkels van wereldmerken. Merken die onbetaalbaar zijn, maar wel supervet. Tenminste in de ogen van mijn vijftienjarige zoon. Supreme is zo’n merk. Hype beasts smullen ervan. Ik schreef er al over tijdens ons bezoek aan Londen.
Op Internet hebben we van te voren gezien dat veel hype beast winkels op zondag gesloten zijn, maar Supreme lijkt open. Helaas is dit niet het geval. Wereldmerk Supreme zit in een klein winkeltje waarvan de etalageramen helemaal zijn afgeplakt. Tot het einde van de zomer gesloten.
Het had ons een flinke wandeling gescheeld als we dit eerder hadden geweten. Maar niet alleen ons, vele anderen ook. We blijven even staan bij de winkel om foto’s te maken van het prachtige Supremelogo. En terwijl we daar staan, komt de ene na de andere geïnteresseerde. Veel ouders met vijftienjarige zoons zoals wij. Maar ook enkele echte hype beasts. Doordat de Supremewinkel gesloten is, krijgen zij alle aandacht. Net als de vintagewinkel aan de overkant, die loopt als een tierelier.